loading...
سپاهان
سپاهانی بازدید : 198 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (0)

http://sepahanfc.ir/uploads/Bazikonan/Ahmad-Jamshidian3.jpgجمشیدیان در گفت وگویی در مورد وضعیتش برای فصل آینده گفت:«باشگاه با من مذاکره ای انجام نداده و فکر می کنم زمانش فرارسیده تا بین من و سپاهان جدایی اتفاق بیفتد. از زمانی که لیگ تمام شد چند باشگاه با من تماس گرفتند ولی من منتظر سپاهان ماندم. حالا هم به احتمال فراوان کار من و سپاهان به جدایی خواهد کشید تا فصل آینده در تیم دیگری باشم.»

جمشیدیان جدایی از سپاهان را اتفاق ناراحت کننده ای توصیف کرد و ادامه داد:«قطعا این اتفاق ناراحت کننده است و دوست ندارم جدا شوم چون در این تیم زحمت کشیدم و روزهای خوبی داشتم. با این حال هیچ اجباری برای ماندن در سپاهان وجود ندارد و همیشه باید طرفین تمایل به همکاری داشته باشند. فعلا هیچ تماسی از سوی باشگاه سپاهان صورت نگرفته و فکر می کنم احتمالا جدایی ام زیاد است.»

جمشیدیان در پاسخ به این سوال که فکر نمی کنی باشگاه سپاهان در همین روزها با تماس بگیرد می گوید:«اگر قرار بود چنین اتفاقی بیفتد مطمئنا انجام می شد. نمی دانم چه اتفاقاتی در همین روزها خواهد افتاد ولی من هیچ مشکلی با سپاهان ندارم و حتی زمانی که روی نیمکت می نشستم هیچ اعتراضی نداشتم. فقط فکر می کنم اتفاقاتی که در یک ماه آخر افتاد، من و سپاهان را به آخر خط رساند. با این حال منتظر هستم تا اتفاقات خوبی بیفتد ولی بعید می دانم چه اتفاقی بیفتد.»

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
فوتبال طلایی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 59
  • بازدید سال : 2,367
  • بازدید کلی : 109,892
  • کدهای اختصاصی

    Pichak

    جدول لیگ برتر ایران

    مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران


    برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


    دریافت كد گالری عكس در وب

    
    ابزار گوگل پلاس

    کد گوگل پلاس پیچک