loading...
سپاهان
سپاهانی بازدید : 682 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (1)

http://sepahanfc.ir/uploads/Bazikonan/MohammadReza-Khalatbari4.jpg13گل و 14 پاس گل، آمار خیره‌کننده محمدرضا خلعتبری در ترکیب سپاهان بود. مهاجم سرعتی سپاهان که بدون شک موفق‌ترین بازیکن کرانچار در طول فصل بود حالا با پیشنهاد نجومی 2 تیم اماراتی روبرو شده. عجمان و النصر امارات خلعتبری را می‌خواهند و برای جذب او تور خود را پهن کرده‌اند اما مهاجم تیم ملی اولویتش را بازی در لیگ امارات می‌داند، هر چند تاکید می‌کند جدایی از سپاهان برایش ناراحت کننده است. پیشنهاد اماراتی‌ها در کنار بازی تیم ملی مقابل قطر بهانه‌ای بود برای تماس با مهاجم 30 ساله تیم ملی. مصاحبه با خلعتبری پیش رویتان است.

خیلی‌ها دوست دارند بدانند محمدرضا خلعتبری سال بعد در چه تیمی بازی می‌کند؟ سپاهان یا تیم‌های اماراتی؟ 
در حال حاضر 2 پیشنهاد جدی از تیم‌های اماراتی دارم. دوست نداشتم اسم این تیم‌ها رسانه‌ای شود اما عجمان و النصر مرا می‌خواهند و برای جذبم پیشنهاد داده‌اند. 
چرا دوست داری به لیگ امارات بروی؟ 
یکی از دلایل اصلی‌اش مسائل مالی است. من باید به فکر دوران بازنشستگی و بعد از فوتبالم هم باشم. آنجا یک نیم فصل خوب داشتم و با الوصل روزهای خوشی را سپری کردم. تیم‌های آنجا هم از لحاظ مالی و هم از لحاظ امکاناتی در سطح بالایی قرار دارند و از وجود بازیکنان خوب خارجی هم در ترکیب شان بهره می‌برند. همین مساله باعث می‌شود لیگ امارات یک لیگ سطح بالا باشد و من هم بتوانم آنجا پیشرفت کنم. 
یعنی جدایی‌ات از سپاهان قطعی است؟ 
قطعی که نه اما احتمال امارات رفتنم بیشتر از ماندنم در سپاهان است. هر چند جدایی از سپاهان ناراحتم می‌کند اما با احترام به بازیکنان و مسوولان این تیم باید بگویم اولویتم بازی در لیگ امارات است. من یک فصل رویایی را در سپاهان سپری کردم و به نظرم بازیکنان لیگ برتری باید به سپاهان بیایند و با مدیران این تیم و کرانچار کار کنند تا بدانند تیم حرفه‌ای یعنی چه. با تمام این تفاسیر شاید من از سپاهان جدا شوم و پا به لیگ امارات بگذارم. 
مسوولان سپاهان برای تمدید قرارداد تو مذاکره نکرده اند؟ 
آقای رحیمی، مدیرعامل سپاهان تماس گرفت و با هم صحبت کردیم. گفت اگر می‌توانی در سپاهان بمان. من هم گفتم وضعیتم مشخص نیست اما مطمئن باشید اگر بخواهم در ایران بازی کنم قطعا پیراهن سپاهان را می‌پوشم. 
برسیم به تیم ملی. بعد از باخت به عمان خیلی‌ها از تیم کروش ناامید شده‌اند و می‌گویند به جام جهانی نمی‌رویم. وجود این جو به تیم ملی ضربه نمی‌زند؟ 
دود این جو ناامیدی فقط به چشم تیم ملی می‌رود. ما 3 بازی داریم و 9 امتیاز سرنوشت‌ساز. اگر 7 امتیاز از این 9 امتیاز را بگیریم حتی می‌توانیم به‌عنوان تیم دوم صعود کنیم. همه چیز دست خودمان است اما باید بگویم بازی آینده ما مقابل قطر می‌تواند تعیین‌کننده‌ترین بازی ما در این رقابت‌ها باشد. دیداری که خیلی سخت است اما باید با برد ما به پایان برسد. 
اما در آستانه این بازی سخت نبود اشکان دژاگه می‌تواند روی تیم ملی اثر منفی بگذارد. تو این موضوع را قبول داری؟ 
دقیقا همینطور است و به نظرم غیبت اشکان اتفاق بدی برای تیم ملی محسوب می‌شود. اشکان از روزی که آمد بهترین بازی‌ها را به نمایش گذاشت و نشان داد در سطح جهانی است. او باکلاس بازی می‌کند و باهوش اما الان درست نیست که غصه نبود او را بخوریم. امیدوارم هر کس جای دژاگه بازی می‌کند بتواند بهترین نمایش خود را ارائه بدهد. 
می‌دانی که شاید تو جای دژاگه بازی کنی؟ 
نمی‌دانم کروش در چه پستی از من استفاده می‌کند. دوست دارم در ترکیب اصلی باشم اما بازی کردن یا بازی نکردن من زیاد مهم نیست. مهم موفقیت تیم ملی است. ضمن اینکه کروش باید تصمیم بگیرد چه کسی جای دژاگه بازی کند.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط پاشا امیری در تاریخ 1393/06/05 و 10:59 دقیقه ارسال شده است

سلام من درخواستم این هست که لباس دوم سپاهان آبی نباشد سفید باشد با تشکر پاشا امیری


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
فوتبال طلایی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 77
  • بازدید سال : 2,385
  • بازدید کلی : 109,910
  • کدهای اختصاصی

    Pichak

    جدول لیگ برتر ایران

    مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران


    برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


    دریافت كد گالری عكس در وب

    
    ابزار گوگل پلاس

    کد گوگل پلاس پیچک