loading...
سپاهان
سپاهانی بازدید : 63 سه شنبه 27 فروردین 1392 نظرات (0)

زلاتکو کرانچار در نشست خبری پس از تساوی مقابل استقلال گفت: شاهد یک مسابقه بسیار حساس و دیدنی بودیم. هر دو طرف مشخص بود که فقط به برد فکر کنند و برای قهرمانی گام بردارند. ما مقداری مطمئن تر بازی را نسبت به مسابقه با الاهلی شروع کردیم. با سه دفاع بازی را شروع کردیم.

وی افزود: در واقع قصد داشتیم ضریب اشتباهات خط دفاع را به حداقل بکشانیم تا اتفاقات بازی قبل دوباره تکرار شود و ما لیگ را از دست بدهیم. استقلال در نیمه نخست کنترل بازی را در دست داشت مخصوصا از زمانی که فرشید طالبی از بازی اخراج شد. ما سعی کردیم با یک بازیکن کمتر آرایش دفاع بهتری به دست اوریم و حریف را از دروازه دورتر کنیم که این اتفاق افتاد. استقلال در نیمه دوم از بازی خارج شد و ما این شرایط را نگه داشتیم. از شانس فوق العاده خود بهترین استفاده را کردیم ولی گلی که ما دریافت کردیم باید کارشناسان قضاوت کنند مخصوصا که در بازی امروز باید بگویند. به نظر من خلاف قانون فرشید طالبی از بازی اخراج شد.هر دو کمک داور هم در گرفتن آفساید خوب عمل نکردند.

کرانچار تاکید کرد: برخی صحنه ها را ندیدند. گلی که دریافت کردیم از زمانی شروع شد که بازیکن حریف در آفساید بود و داور خطای آفساید نگرفت ولی بازیکنان به دلیل شخصیت بالا تبریک ویژه می گویم و با این نتیجه در دو هفته پایانی در کورس قهرمانی می مانیم. البته استقلال یک اولویت ویژه دارد. هر تیمی که آرامش و تمرکز در دو هفته آینده داشته باشد قهرمان است. ما منتظر اشتباه استقلال هستیم و آنها منتظر اشتباه ما.

وی در خصوص اینکه چرا احمدی بازیکن خوبی بود اما ایران نژاد خوب نبود، گفت: ایران نژاد از لحظه ای که آمد بازی را کنترل کرد و سمت چپ ما و راست استقلال با داشتن حیدری و حمودی حرکات خطرناکی می کرد اما سانترها خوب نبود حالا اگر ایران نژاد مقصر باشد یا نه در صحنه گل فقط باید بدانیم که قبل از گل آفساید بود. همه قضاوت را به کارشناسان و شما خبرنگاران می سپارم چون قبل از ایران نژاد توپ در آفساید بود. به خاطر همین من ایران نژاد  را می بخشم. ولی باید در نظر بگیریم در بازی دورتموند هر دو گل آفساید بود و داوران اشتباه کردند اما امروز داوران اشتباه کردند و بگذارید کارشناسان نظر بدهند و خودم حرفی نزنم.

کرانچار در مورد احمد جمشیدیان و اینکه آیا مصدوم است خاطر نشان کرد: در واقع همگی حاضر بودیم در تمرین نهایی در اصفهان همه بازیکنان بودند و ایشان در اثر زانو به زانو شدن با یک بازیکن به زمین خورد و پزشکان به زور ایشان را به کلینیک بردند و خود جمشیدیان و دکتر گفتند مصدوم است اما اگر ایشان حرف دیگری می زند بهتر است با خودشان صحبت کنید.

وی در پاسخ به این سوال که سپاهان هیچ وقت به دنبال بازی تخریبی نبود و چرا برخی اوقات امروز اتلاف وقت می کردید، گفت: در خلال درگیری که گردان داشت پایش ضربه خورد و نیاز به کمک داشت. دو بازیکن من هم این اتفاق برایشان رخ داد. عذرخواهی می کنم سوشاک وقتی بیرون آمد استخوان دماغش کاملا به خاطر مشت حریف خارج شده بود و به خاطر همین با آمبولانس بیرون رفت.

وی در مورد اینکه آیا در این سه جام یکی را فدای دیگری می کنند یا خیر اظهار داشت: به تبع نتیجه موفقیت ما بستگی به نتیجه الغرافه و الاهلی دارد. بیشترین مسئله ما روی جام حذفی و دو هفته آینده است که سعی می کنیم بسیار موفق و قدرتمند ظاهر شویم و از سوی دیگر در فضایی هستیم که امتیاز بیشتری در آسیا کسب کنیم چون مطمئن هستیم امتیازهایی که ما کسب می کنیم در شرایط تیم ها مهم است. مدیون فوتبال ایران هستیم و می خواهیم نتایجی بگیریم که در شان ایران باشد و در آسیا هم به دنبال این هستیم که امتیاز بگیریم.

کرانچار در مورد ماندن در سپاهان تصریح کرد: از جانب من و باشگاه این حرف ها هست اما زمانش نشده است. من یک پیش درآمدی از باشگاه دریافت کردم و در حال مذاکره با آنها هستیم اما سر فرصت باید راحت تر صحبت کنیم.

سرمربی سپاهان در مورد اینکه در نیمه اول این تیم یک ارسال داشت و یک کرنر به دست آورد، به نظر نمی رسد این آمار جالب نباشد و می خواستید به تساوی برسید، گفت: استقلال در نیمه نخست خیلی خوب بازی کرد. واقعیت را از نظر پنهان نداشته باشید. طالبی اخراج شد و ما باید خودمان را بازسازی می کردیم تا بتوانیم حریف را شکست دهیم. سخت بود آنها را تحت فشار قرار دهیم. من همان طور که گفتم برای برد آمده بودیم حتی با یک بازی کمتر. دیدید که گل اول را زدیم اما شرایط طوری پیش آمد که کارمان سخت بود.

وی در مورد فینال جام حذفی عنوان کرد: برای ما و پرسپولیس مناسب است که ۱۴ اردیبهشت بازی کنیم. فینال باید در انتهای فصل باشد. این تاریخ به ضرر دو تیم نیست و زمان بسیار خوبی باشد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
فوتبال طلایی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 99
  • بازدید ماه : 294
  • بازدید سال : 2,602
  • بازدید کلی : 110,127
  • کدهای اختصاصی

    Pichak

    جدول لیگ برتر ایران

    مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران


    برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


    دریافت كد گالری عكس در وب

    
    ابزار گوگل پلاس

    کد گوگل پلاس پیچک