loading...
سپاهان
سپاهانی بازدید : 801 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

سرمربي تيم فوتبال سپاهان درباره اين که گفته مي‌شود يکي از گزينه‌هاي پرسپوليس براي هدايت اين تيم در فصل آينده است، اظهار کرد: تاکنون هيچ تماسي از سوي باشگاه پرسپوليس با من گرفته نشده و پيشنهادي از اين تيم ندارم. البته قرارداد من با سپاهان تا پايان فصل است و بعد از بازي فردا ديگر قراردادي با سپاهان ندارم.
وي ادامه داد: بعد از پايان فصل اگر سپاهان به من پيشنهاد داد آن را بررسي مي‌کنم و در صورت توافق دو طرف بار ديگر با يکديگر همکاري خواهيم کرد. بنابراين اولويت من سپاهان است اما اگر پيشنهادي از سپاهان نداشته باشم به تيم‌هاي ديگر فکر خواهم کرد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
فوتبال طلایی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 95
  • بازدید ماه : 290
  • بازدید سال : 2,598
  • بازدید کلی : 110,123
  • کدهای اختصاصی

    Pichak

    جدول لیگ برتر ایران

    مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران


    برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


    دریافت كد گالری عكس در وب

    
    ابزار گوگل پلاس

    کد گوگل پلاس پیچک