loading...
سپاهان
سپاهانی بازدید : 160 یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

http://sepahanfc.ir/uploads/Motefareghe/Alireza-Rahimi3.jpgرحیمی در گفتگویی گفت: سپاهان برای فصل بعد برنامه های خوبی دارد. به طور حتم سپاهان بدون من هم قهرمان مي شود.
سپاهان در تمام فصل های جام باشگاه های آسیا حضور داشته و اين یک رکورد محسوب می شود و از این حیث پرافتخارترین تیم در ایران است.
مدير عامل باشگاه سپاهان اصفهان تصريح کرد: تيم در جام حذفی و لیگ برتر توانسته جام های متعددی کسب کند. اگر من ماندنی شدم برنامه مناسبی برای جام باشگاه های آسیا و لیگ برتر دارم، همچنين در بعضی از خطوط به بازیکن نياز داریم.
وی در مورد مذاکره با کرانچار گفت: قرار است برای فصل بعد یک جلسه ای با  هم داشته باشیم اما تمام این ها منوط به این می شود که هیئت مدیره من را بخواهد اگر ماندنی شدیم با کرانچار مذاکره خواهیم کرد.
رحیمی در پایان در خصوص حاشیه های لیگ برتر گفت: حاشیه ها در تمام دنیا وجود دارد امسال هم سپاهان گرفتار برخی از حاشیه ها شد اما با مدیریتی که انجام دادیم سعی کردیم سپاهان گرفتار این حاشیه ها نشود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
فوتبال طلایی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 145
  • بازدید ماه : 340
  • بازدید سال : 2,648
  • بازدید کلی : 110,173
  • کدهای اختصاصی

    Pichak

    جدول لیگ برتر ایران

    مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران


    برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


    دریافت كد گالری عكس در وب

    
    ابزار گوگل پلاس

    کد گوگل پلاس پیچک