loading...
سپاهان
سپاهانی بازدید : 91 سه شنبه 27 فروردین 1392 نظرات (0)

فرشید طالبی در پایان دیدار استقلال و سپاهان که با تساوی یک بر یک به پایان رسید گفت: چه چیزی را باید بیان کنم، صحبت من فقط یک چیز است، علت گرفتاری، بدبختی و اینکه در تمام کارهای ما به بن‌بست رسیدیم این است که می‌خواهیم درکار خدا دخالت کنیم و نمی‌خواهیم بگذاریم کارها در مسیر حق جلو برود.

وی افزود: فرشید طالبی کسی که می‌گویند الگوی اخلاق است، خوب باشد یا بد اما با توجه به سابقه‌ای که دارد نباید در دو بازی پشت سر هم کارت قرمز دریافت کند. یعنی اینقدر تجربه ندارم که چنین عملکردی از خود ارائه دهم. همیشه پشت سر داوران حضور داشتم و از آنها حمایت کردم. پای اشتباهم می‌ایستم و اعتقاد دارم داور هم مثل بازیکن حق اشتباه دارد.

طالبی تأکید کرد: نمی‌دانم اسم اتفاقی که امروز افتاد را چه بگذارم؟ خدا مسیر حق را مشخص کرده اما می‌خواهیم در آن دخالت کنیم؛ همین موضوع عامل بدبختی ما شده است. طالبی دومین بازیکن آسیا می‌شود اما هیچکس از من حمایت نمی‌کند. اگر پیشرفت نمی‌کنیم دلیلش نخواستن خودمان است. خدا وقتی که کارهایمان را می‌بیند به ما می‌خندد. برای بار دوم اخراج شدم نمی‌گویم خدا من را دوست داشت، بلکه خدا علاقه‌مند به اجرا شدن حق است. می‌خواستم در این مسابقه اخراجم در دیدار مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی را جبران کنم اما بدون اینکه کاری انجام دهم اخراج شدم.

مدافع سپاهان اظهار داشت: به ما می‌گویند باید محکم بازی کنیم، چطور می‌توانم محکم بازی کنم در شرایطی که دست به فرهاد مجیدی می‌زنم خطا می‌شود. در صحنه اول من را شارژ کرد و وقتی کارت زرد اول را گرفتم آنقدر تجربه دارم که در ادامه رعایت کنم تا اخراج نشوم.

وی در مورد اینکه قلعه‌نویی او را مورد حمایت قرار داد و وقتی اخراج شد به او دلداری داد، گفت: قلعه‌نویی بزرگ من است و مربی بسیار خوبی است اما این کارها نباید انجام شود و بگذارید حق مسیر خودش را طی کند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
فوتبال طلایی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 100
  • بازدید ماه : 295
  • بازدید سال : 2,603
  • بازدید کلی : 110,128
  • کدهای اختصاصی

    Pichak

    جدول لیگ برتر ایران

    مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران


    برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


    دریافت كد گالری عكس در وب

    
    ابزار گوگل پلاس

    کد گوگل پلاس پیچک