loading...
سپاهان
سپاهانی بازدید : 68 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

http://sepahanfc.ir/uploads/Bazikonan/Mohammad-Bagher-Sadeghi2.jpgمحمد باقر صادقی اظهار کرد: شب گذشته برخی از رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها به دروغ اعلام کردند که محمد باقری صادقی گفته که فصل آینده از سپاهان جدا می شوم که این موضوع اصلا صحت ندارد.

 

وی افزود: ظاهرا برخی از رسانه‌ها با اهداف پشت پرده و با اغراض خاص قصد دارند برای تیم سپاهان و من حاشیه ایجاد کنند و برای من جای تعجب دارد که این خبر را اعلام کرده‌ام چرا که من از نیم فصل دوم به درخواست محرم نوید کیا با هیچ رسانه‌ای مصاحبه نکرده ام.

 

دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: درست است که امسال یکی از سخت‌ترین سال‌های ورزشی من بود اما من به سپاهان عشق می‌ورزم و دو سال دیگر با این تیم قرارداد دارم و با هیچ رسانه‌ای هم مصاحبه نکرده‌ام.

 

صادقی خاطر نشان کرد: شک نکنید که من این دروغ بزرگ را از نظر قانونی دنبال خواهم کرد تا مشخص شود که این افراد چرا این اخبار کذب را منتشر می‌کنند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
فوتبال طلایی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 103
  • بازدید ماه : 298
  • بازدید سال : 2,606
  • بازدید کلی : 110,131
  • کدهای اختصاصی

    Pichak

    جدول لیگ برتر ایران

    مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران


    برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


    دریافت كد گالری عكس در وب

    
    ابزار گوگل پلاس

    کد گوگل پلاس پیچک